liepos 04, 2010

Vanilinė braškių uogienė

Iš paskutinių sezono braškių dar spėjau išvirti uogienės! Aš mėgstu tokią, kurioje braškės kietos, išlaikiusios savo formą ir jų galima atsikąsti, todėl prieš virdama uogienę palaikiau braškes parą užpylusi cukrumi. Kadangi dėjau jo mažiau nei braškių, tai nesigavo man mano svajonių uogienė, bet visgi braškės neprarado formos ir neištižo, kas mane labai nudžiugino (o gal kai uogos pastovės tai dar labiau sukietės...? ) :)

Vanilinė braškių uogienė

2 kg braškių
1,6 kg cukraus
0,5 vanilės ankšties

Nuvalytas braškes užpilame cukrumi ir paliekame pernakt ar visai parai pastovėti, kol išsiskiria sultys ir pasidaro sirupas.
Išskobiam vanilės ankšties sėklytes ir suberiame jas į braškes, taip pat įmetame ir pačią ankštį.
Braškes pamaišydami mediniu šaukštu verdame ant silpnos ugnies 15 min. Ataušiname, tada vėl 15 min paverdame.
Išimame vanilės ankštį.
Uogienę išpilstome į švarius karštus stiklainius ir sandariai uždarome.

Skanaus!

1 komentaras:

  1. mano mociutes receptas :) visada tik tokia uogiene verdam, o ne dzema :) tik cukraus dedam tiek pat kiek uogu.

    AtsakytiPanaikinti