sausio 29, 2010

Karštai rūkyto jūros ešerio mišrainė

Šitą mišrainę gaminame, ko gero, nuo tų laikų, kai majonezo ir žaliųjų žirnelių "gaudavome" tik didžiųjų švenčių metu. Bet ir tai kaip visi normalūs žmonės dažniausiai juos sunaudodavome kiekvieno šventinio stalo karalienei - baltai mišrainei. O kartais (nors tikrai rečiau) tą majonezą ir žirnelius ištikdavo ir šios žuvies mišrainės likimas. Tikrai labai mėgstu baltą mišrainę, bet šita man kelia, ko gero, dar daugiau džiugesio. Ir pagaminti ją labai labai paprasta, todėl tikrai labai rekomenduoju paragauti!

Karšai rūkyto jūros ešerio mišrainė


300 g karštai rūkyto jūros ešerio
200 g konservuotų žirnelių (mažesniojo indelio)
3 kietai virtų kiaušinių
1 mažo svogūnėlio
3 v.š. majonezo ar remulado

Žuvį nulupame, išrenkame kaulus (kurie labai lengvai atsiskiria ir jų nedaug :), išskaidome kąsnio dydžio gabalėliais.
Kiaušinius supjaustome kubeliais, svogūniuką - labai smulkiai.
Dubenyje sumaišome visus ingredientus su majonezu/remuladu.


Skanaus!

7 komentarai:

  1. Labai skaniai skamba, o ypac kai megstu rukyta juros eseri!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Neringa, tikrai labai skanu ir greita... ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip aš mėgstu tokius dalykus! Pilvas jau dabar burzgia, ir ne dėl to, kad šiandien be pietų, o todėl, kad liežuvio galiuku jaučiu skonį :) Iki nualpimo noriu, gaminsiu!

    Mes dar, man rods, įpjaustydavom žalio agurko :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. O...Įdomu su šviežiu agurku.. Man šita mišrainė tokia žiemiška, kad aš ją kažkaip nebent su marinuotu agurkėliu įsivaizduočiau, bet gal kada ir su šviežiu pasidarysiu ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Čia apie agurką net kalbos nebuvo, o kai pabandysite, tada galėsite ir savo receptą įmesti.

      Panaikinti
  5. tikrai visiems rekomenduosiu, nes ziauriai man patiko!!

    ______________________________
    plastikiniai langai | KVEPALAI

    AtsakytiPanaikinti